Sok az álhír, csökken a bizalom

Médiapiac
-
  19.05.16 12:12 Média

Jelentősen csökkent a közösségi oldalak hitelessége az újságírók szemében az elmúlt négy év során – derül ki a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérésből. A bizalomvesztés fő oka az álhírek fokozott terjedése.

5 kapcsolódó hír

A tájékozatlanság is segíti az álhírek terjedését

Piac és Profit
-
  19.05.16 16:02 Színes

Jelentősen csökkent a közösségi oldalak hitelessége az újságírók szemében az elmúlt négy év során – derül ki a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérésből. A bizalomvesztés fő oka az álhírek fokozott terjedése.

Nem bíznak a közösségi oldalakban az újságírók

MMonline
-
  19.05.16 10:44 Gazdaság

Jelentősen csökkent a közösségi oldalak hitelessége az újságírók szemében az elmúlt négy év során – derül ki a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérésből. A bizalomvesztés fő oka az álhírek fokozott terjedése, amelyekkel szinte mindannyian rendszeresen találkoznak. A bizalmatlanság ugyanakkor nem vetette vissza a közösségi…

Az álhírek terjedése miatt kevésbé bíznak a közösségi médiában az újságírók

Prim Online
-
  19.05.17 10:09 Infotech

Jelentősen csökkent a közösségi oldalak hitelessége az újságírók szemében az elmúlt négy év során – derül ki a legfrissebb Trendlabor Médiaindex felmérésből. A bizalomvesztés fő oka az álhírek fokozott terjedése, amelyekkel szinte mindannyian rendszeresen találkoznak. Mindez nem vetette vissza a közösségi média használatát az…

A Sok Álhír Miatt Bizalomvesztés A Közösségi Médiában

onBrands
-
  19.05.16 12:45 Média

Az álhírek terjedése miatt kevésbé bíznak a közösségi médiában az újságírók.