Mi lesz így az influencer-marketinggel?

MMonline
-
  19.05.14 13:16 Gazdaság

Amikor döntést hoznak, a fiatalok jobban bíznak a közvetlen környezetükben, mint a tényekben és statisztikákban – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) felméréséből, melynek keretében közel 300 egyetemi hallgatót kérdeztek meg döntéshozatali attitűdjeikről. A kutatás szerint a trendekkel ellentétben az Y- és Z-generáció az…

3 kapcsolódó hír

"Instán láttam!" - a fiatalok nem hisznek az influencereknek

Noizz
-
  19.05.15 10:33 Életmód

Te hány véleményvezért követsz Instán? Hiszel a posztjaiknak? Befolyásolja a döntésedet, hogy, mit visel, mit reklámoz, hol étkezik stb.?

A fiatalok nem hisznek az influencereknek

Behír
-
  19.05.14 18:40 Megyei

Amikor döntést hoznak, a fiatalok jobban bíznak a közvetlen környezetükben, mint a tényekben és statisztikákban – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) idén áprilisi felméréséből, melynek keretében közel 300 egyetemi hallgatót kérdeztek meg döntéshozatali attitűdjeikről.

Mégsem hallgatnak a fiatalok az influencerekre?

VG
-
  19.05.14 18:06 Gazdaság

A Budapesti Metropolitan Egyetem kutatása szerint a trendekkel ellentétben az Y- és Z-generáció az influencereket nem tekinti hiteles forrásnak.