Országomat egy márkáért! – Itt az első magyar nyelvű összefoglaló a versenyképes országimázsr…

Márkamonitor
-
  19.04.29 08:37 Utazás

Márkanév, szlogen, logó, pozícionálás – a jól ismert marketingkommunikációs alapfogalmak nemcsak a vállalatoknál, hanem az országok esetében is hatékonyan alkalmazható eszközök. A tét nagy, a jó országmárka ugyanis számos fontos területre van pozitív hatással: a turizmus ösztönzésén túl erősíti a befektetéseket, az exportot,…

1 kapcsolódó hír

Országomat egy márkáért! - Itt az első magyar nyelvű összefoglaló a versenyképes országimázsról

Digital Hungary
-
  19.04.29 09:07 Média

Márkanév, szlogen, logó, pozícionálás – a jól ismert marketingkommunikációs alapfogalmak nemcsak a vállalatoknál, hanem az országok esetében is hatékonyan alkalmazható eszközök. A tét nagy, a jó országmárka ugyanis számos fontos területre van pozitív hatással: a turizmus ösztönzésén túl erősíti a befektetéseket, az exportot,…