Modernizál az Euronics

Márkamonitor
-
  19.04.17 06:33 Gazdaság

Az idén 30 éves Euronics műszakiáruház-lánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval találkozhatnak a vásárlók. A vállalat a tavalyi évet 20 százalékos árbevétel-növekedéssel zárta. Ez annak a többéves munkának az eredménye, melynek részeként a magyar tulajdonú Vöröskő…

2 kapcsolódó hír

Gyula Tv Híradó 2019. 04. 17.

Gyulatelevízió
-
  19.04.17 19:45 Belföld

Témák: – Története legnagyobb bővülését produkálta tavaly a Gyulahús. A legfrissebb adatok szerint – melyeket Daka Zsolt ügyvezető a 3Témában ismertetett -, a cég 13 százalékos árbevétel növekedést könyvelhetett el. – Gyula a harmadik legkeresettebb uticél húsvétkor – derült ki a Szállás.hu foglalási adataiból, melyeket az MTI tett közzé. …

Új arculattal folytatja az Euronics

MMonline
-
  19.04.16 09:24 Média

Logó- és arculatváltásról döntött az Euronics, néhány héten belül az új dizájn megjelenik a cég mind a 66 áruházában. A műszaki üzletlánc a múlt évben 20 százalékkal növelte forgalmát. Az idén 30 éves Euronics műszaki áruházlánc tovább folytatja a modernizációt, melynek köszönhetően április harmadik hetétől teljesen új arculattal és logóval…