Nagy változás jön a Lidlben

MMonline
-
  19.03.07 15:04 Média

A Lidl Magyarország célja, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkense. A figyelemfelhívás és az egészségtudatosság növelése érdekében az áruházlánc és a Magyar Dietetikusok Országos Szövetsége (MDOSZ) együttműködési megállapodást írt alá. A Lidl évek óta kiemelt hangsúlyt helyez…

2 kapcsolódó hír

20%-kal csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát a Lidl

Mindmegette
-
  19.03.08 14:45 Életmód

A Lidl Magyarország célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát 2025-ig átlagosan 20%-kal csökkenti.

Jelentősen csökkenti saját márkás termékeinek só- és cukortartalmát a Lidl

Beol
-
  19.03.08 13:18 Életmód

Az áruházlánc évek óta kiemelt hangsúlyt helyez az egészséges és kiegyensúlyozott étrend támogatására.