Új utazási tendenciák az Y és a Z generációnál

Oldalas
-
  19.02.16 15:36 Utazás

Összesen több mint 800 milliárd dolláros vásárlóerővel rendelkezik a mai Y és Z generáció, utazási és pénzköltési szokásaik azonban merőben eltérnek a korábbi generációkétól – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) oktatói által végzett kutatásból. A turizmus jelenleg legmeghatározóbb fogyasztói csoportja elsősorban az…

1 kapcsolódó hír

Így utaztok ti: korábban sosem látott viselkedésformákat produkál az Y és Z generáció

Noizz
-
  19.02.16 08:24 Életmód

A világ legfiatalabbjai már összesen nyolcszáz milliárd dolláros vásárlóerővel rendelkeznek, 2020-ra pedig a Z generáció tagjai már a világ vásárlóinak 40%-át fogják kitenni. A mai Y és Z generáció tagjai azonban korábban sosem látott viselkedési formákat, utazási és pénzköltési szokásokat produkálnak, amikhez most a piac minden területe…