A fogyasztói bizalom megőrzése áll a GVH új stratégiájának középpontjában

ProfitLine
-
  19.02.11 20:00 Gazdaság

A kommunikációs csatornák ugrásszerű növekedése és az új technológiák elterjedése miatt korábban soha nem látott mértékben képesek befolyásolni vásárlóikat a cégek. Az agresszív marketing tevékenység azonban könnyen vezethet a fogyasztók bizalmának elvesztéséhez. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) új stratégiájával egyszerre segítheti a…

2 kapcsolódó hír

A fogyasztói bizalom megőrzése áll a GVH új stratégiájának középpontjában

Trademagazin
-
  19.02.12 10:25 Gazdaság

A kommunikációs csatornák ugrásszerű növekedése és az új technológiák elterjedése miatt korábban soha nem látott mértékben képesek befolyásolni vásárlóikat a cégek. Az agresszív marketing tevékenység azonban könnyen vezethet a fogyasztók

A Fogyasztói Bizalom Megőrzése

onBrands
-
  19.02.11 18:07 Média

Ez áll a GVH új stratégiájának középpontjában.