Nagy tervei vannak a Ladának Magyarországgal

Portfolio
-
  19.01.11 17:17 Gazdaság

A Lada Hungary Kft. rövid távú célja, hogy a márka piaci részesedése elérje az 1 százalékot Magyarországon, hosszú távon pedig a 3 százalék megszerzésére törekszenek - mondta Pataki András a cég vezetője az MTI-nek. A társaság...

7 kapcsolódó hír

A Lada 3 százalékos piaci részesedés elérését tervezi Magyarországon

Lokál
-
  19.01.12 09:53 Belföld

A Lada Hungary Kft. rövid távú célja, hogy a márka piaci részesedése elérje az 1 százalékot Magyarországon, hosszú távon pedig a 3 százalék megszerzésére törekszenek - mondta Pataki András a cég vezetője az MTI-nek.

3 százalékos piaci részesedést szeretne elérni a Lada

ProfitLine
-
  19.01.12 06:00 Gazdaság

A Lada Hungary Kft. rövid távú célja, hogy a márka piaci részesedése elérje az 1 százalékot Magyarországon, hosszú távon pedig a 3 százalék megszerzésére törekszenek - mondta Pataki András a cég vezetője az MTI-nek.

A Lada hosszú távon 3 százalékos piaci részesedés elérését tervezi Magyarországon

Debreceni Nap
-
  19.01.12 01:26 Gazdaság

A Lada Hungary Kft. rövid távú célja, hogy a márka piaci részesedése elérje az 1 százalékot Magyarországon, hosszú távon pedig a 3 százalék megszerzésére törekszenek – mondta Pataki András a cég vezetője az MTI-nek. Hozzátette, a társaság tavaly 879 új autót értékesített Magyarországon, így a Lada a piac 0,6 százalékát fedte le. Ez az…

Ismét jön a Lada!

VS
-
  19.01.11 19:13 Életmód

Az orosz márka hosszú távon 3 százalékos piaci részesedés elérését tervezi Magyarországon.

A Lada hosszú távon 3 százalékos piaci részesedés elérését tervezi Magyarországon

MaHu
-
  19.01.11 18:11 Gazdaság

A társaság tavaly 879 új autót értékesített Magyarországon, így a Lada a piac 0,6 százalékát fedte le.

Ez már réges rég nem a sárga Zsiguli

TőzsdeFórum
-
  19.01.11 18:00 Autó-motor

Cél, hogy a márka piaci részesedése elérje az 1 százalékot.

A Lada él és hódítást tervez Magyarországon

Az Üzlet
-
  19.01.11 16:49 Autó-motor

A Lada Hungary Kft. rövid távú célja, hogy a márka piaci részesedése elérje az 1 százalékot Magyarországon, hosszú távon pedig a 3 százalék megszerzésére törekszenek - mondta Pataki András a cég vezetője.