A SIXT az Insomniát választotta

MMonline
-
  18.09.11 08:19 Gazdaság 

Az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a SIXT autókölcsönző magyarországi full service ügynökségi tenderét. A Sixt 1999-ben lépett a magyar piacra, a franchise jogok tulajdonosa pedig azóta is a Wallis-csoport. A cég a kezdetekben elsősorban a Magyarországra beutazó üzletemberek bérautó igényeit szolgálta ki. Az autókölcsönző első…

2 kapcsolódó hír

Az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a SIXT tenderét

Médiapiac
-
  18.09.10 12:46 Gazdaság 

Az együttműködés a Sixt őszi kampányának előkészítésével meg is kezdődött.

Az Insomnia nyerte a Sixt tenderét

Márkamonitor
-
  18.09.11 08:00 Autó-motor 

Az Insomnia Reklámügynökség nyerte el a SIXT autókölcsönző magyarországi full service ügynökségi tenderét. „A márka hazai erősítését célzó, hosszú távra szóló együttműködésre olyan ügynökséget kerestünk, ahol egyrészt egy kézben tudhatjuk a kutatást, a tervezést, a kivitelezést és a nyomon követést – legyen szó akár online, akár…