Lejárt a hagyományos hűségprogramok ideje

TőzsdeFórum
-
  18.07.12 10:10 Gazdaság 

Világszerte a kiskereskedők öredékének sikerül elköteleznie a vevőit.

7 kapcsolódó hír

Változás kell a hűségprogramoknál

MMonline
-
  18.07.12 09:32 Gazdaság 

Lejárt a hagyományos hűségprogramok ideje az EY Retail Loyalty kutatása szerint, a jövő az adatelemzésen alapuló, személyre szabott kezdeményezések irányába mutat, miközben a piac hazai szereplőinek az Európai Unió általános adatvédelmi rendeletének (GDPR) is meg kell felelniük. A kiskereskedők és szolgáltatók kétharmada…

Ön mennyire márkahű? A cégek szerint egyáltalán nem

Napi
-
  18.07.12 11:13 Gazdaság 

Világszerte a kiskereskedők csupán töredékének sikerül elköteleznie a vevőit, holott létfontosságú számukra a vásárlói lojalitás erősítése – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás.

Márkahűség: a személyre szabott programoké a jövő

Piac és Profit
-
  18.07.13 06:00 Gazdaság 

Egyre nagyobb kihívást jelent a vásárlói lojalitás erősítése, a jövőt az adatalapú, személyre szabott hűségprogramok jelentik – mutat rá a 130 felsővezető megkérdezésével készült, nemzetközi EY Retail Loyalty kutatás.