Mesterséges intelligencia válaszol az ügyfelek kérdéseire

TőzsdeFórum
-
  18.01.12 18:42 Infotech 

A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban.

11 kapcsolódó hír

Innovatív digitális funkció a KLM-nél

Computerworld
-
  18.01.12 13:32 Gazdaság 

Az utasok kérdéseire a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol.

Mesterséges intelligenciát alkalmaz az egyik legnagyobb légitársaság

Dehir
-
  18.01.12 18:05 Megyei 

London – A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban.

Mesterséges intelligenciát alkalmaz a KLM

VG
-
  18.01.12 17:03 Gazdaság 

A holland KLM elsőként a légitársaságok között mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélszolgálatán – áll a holland légitársaság pénteki közleményében.

Mesterséges intelligenciával újít be a KLM

Propeller
-
  18.01.12 15:34 Belföld 

A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaság pénteki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános,…

Mesterséges intelligencia chatel a KLM ügyfeleivel egyszerű kérdéseknél

Origo
-
  18.01.12 15:31 Gazdaság 

Az emberi munkatársakra pedig marad a bonyolultabb feladatok megoldása.