Pénz állt a házhoz: sokan ezért rohannak az áruházakba

Pénzcentrum
-
  17.10.18 17:30 Belföld 

A magyarok ritkábban, de alkalmanként többet vásárolnak, sőt a vásárlói magatartás is tovább ésszerűsödött. A hazai online FMCG-forgalom (gyorsan forgó fogyasztási eszközök szerkezete) pedig közelít a napi fogyasztási cikkek bolti...

4 kapcsolódó hír

Változás a magyar boltokban

Napi
-
  17.10.18 11:12 Belföld 

Változnak a magyarok vásárlási szokásai, a napi fogyasztási cikkek miatt ritkábban térnek be a boltokba, de akkor többet tesznek a kosárba. Idén az első félévben egyébként nem nőttek a költések - derül ki a GfK friss kutatásából.

Erősödtek a diszkontok

MMonline
-
  17.10.18 14:53 Gazdaság 

A háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január-június között – derül ki a GfK tanulmányából. Az év első felében újra a diszkontok teljesítménye bizonyult a legjobbnak; a vásárlói magatartás pedig tovább ésszerűsödött.  

Ritkábban, de akkor többet vásárolunk

Piac és Profit
-
  17.10.18 12:40 Gazdaság 

A GfK Kereskedelmi Analízisek idei első félévet elemző tanulmánya szerint a háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január–június között. Az év első felében újra a diszkontok teljesítménye bizonyult a legjobbnak; a vásárlói magatartás pedig továbbésszerűsödött.

GfK: a hazai online FMCG-forgalom szerkezete közelít a napi fogyasztási cikkek bolti forgalmának struktúrájához

Trademagazin
-
  17.10.18 10:57 Gazdaság 

A GfK Kereskedelmi Analízisek idei első félévet elemző tanulmánya szerint a háztartások ritkábban vásároltak nagyobb összegben napi fogyasztási cikket 2017. január-június között. Az év első felében újra a diszkontok teljesítménye