Reklám hírek

Gazdaság › Reklám

A magyar állam maradt a médiapiac legnagyobb hirdetője

19.11.15 16:46

A vezető, állami hirdető a hazai médiapiacon a Miniszterelnöki Hivatal, de a legnagyobb költők között ott van a Szerencsejáték Zrt., a Nemzeti Erőforrás Minisztérium és a Magyar Villamos Művek Zrt. is.

Elektronikai termékek kiskereskedelme: a tv reklám a leghatásosabb

19.11.15 06:40

Az Atmedia GfK-val közös elemzéséből kiderül,hogy a televízió nagyobb mértékben növeli az értékesítést, mint bármely más médiatípus.

Még mindig az állam költi a legtöbbet a magyar médiapiacon

19.11.14 11:58

Nem hozott szignifikáns különbséget az elmúlt év a hazai reklámszektorban az előző esztendőkhöz viszonyítva. A magyar piac növekedésének alapját továbbra is az állami szervezetek költései biztosítják.

Szépen zárkózik fel a közép- és kelet-európai It szektor

19.11.14 09:58

Az információs és kommunikációs technológia (Ikt) szektor Közép- és Kelet-Európában szépen zárkózik fel a Nyugat-Európaihoz, ugyanis a fizetések és a foglalkoztatási arányok egyre jobban csökkentik a rést a két régió közül – derül a Codecool…

A(z) "Reklám" oldalunk a könnyebb áttekinthetőség érdekében nem tartalmaz minden hírt csak azokat, melyekről több forrás is írt. A részletes keresésért kattints ide:
Keresés
Feliratkozom

Kapcsolódó képek

Kapcsolódó témák

Gazdaság

Két szervezet áll az oltásellenes reklámok többsége mögött?

Bár közel azonos számban jelennek meg a Facebookon oltáspárti és oltásellenes reklámok, ez utóbbiak többsége mögött mindössze két szervezet áll, írja a Qubit.

Közélet

Végül kifizette az LMP a gyűlöletkarmestert

Werber 2002-ben vezette az Mszp választási kampányát, a magyar társadalom ekkor ismerhette meg a valódi, professzionális gyűlöletkampányt.

Gazdaság

Nyerésre áll a Google a magyar állammal szemben az Európai Bíróságon

Aránytalanul nagy büntetést kapott a reklámadó be nem fizetése miatt, ezt állapította meg az Európai Bíróság főtanácsnoka. A pert ettől még nem dőlt el.

Gazdaság

Elkezdődött az Extreme Digital és az eMag egyesülése

A Gazdasági Versenyhivatal októberben hagyta jóvá a fúziót, a végleges összeolvadás hét-nyolc hónap alatt történik meg.

 

Kategória ajánló

Belépés

A feliratkozáshoz előbb jelentkezz be!
Add meg belépési adataidat, és kattints a Belépés gombra.
Ha még nem regisztráltál, kattints ide.

E-mail cím:
Jelszó:

Hírfigyelés aktiválása

Ha valamilyen téma különösen érdekel, az alábbi beállítások alapján a Hírstart rendszeresen tájékoztat e-mailben a témában született legfrissebb hírekről.


A feliratkozáshoz a hírfigyelés funkciónak bekapcsolt állapotban kell lenni és legalább egy értesítési időpontodnak kell lenni.



A hírfigyelés bekapcsolásával hozzájárulok, hogy a Central Digitális Média Kft. Hirstart hírfigyelő hírlevelet küldjön számomra a beállításaim szerint.

A módosításról megerősítő emailt fogunk küldeni a szükséges további teendőkkel, melyet kérjük mielőbb aktiváljon a szolgáltatás igénybevételéhez.



Értesítések gyakorisága

Itt állíthatod be, hogy a nap mely időpontjaiban szeretnél a Hírstarttól hírfigyelő levelet kapni a figyelt szavak vagy címkék alapján meghatározott témájú legfrissebb hírekkel. Ha az értesítési időpontokat megelőző időszakban nem szerepelt a feltételeknek megfelelő hír a Hírstarton, akkor nem küldünk feleslegesen üres levelet.