Egységes borarculatot hoz létre és rendezvénysorozatot indít az MTÜ

Lokál
-
  17.06.13 11:42 Belföld 

2017 júniusától új alapokra került a bor- és gasztromarketing irányítása a Magyar Turisztikai Ügynökségnél (MTÜ) annak érdekében, hogy a szakmával szorosabb együttműködés jöhessen létre olyan kulcsprojektek kapcsán, mint amilyen a turisztikai országmárka kialakítása is.

7 kapcsolódó hír

Intenzív munka indul a magyar bormarketingért

Vinoport
-
  17.06.13 12:19 Média 

Közös szakmai rendezvénysorozatot indít a hat borrégióban a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa.

Közös rendezvénysorozatot indít a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

Híradó
-
  17.06.13 11:05 Gazdaság 

Közös szakmai rendezvénysorozatot indít a hat borrégióban a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa - közölte az MTÜ kedden az MTI-vel.

Közös rendezvénysorozatot indít a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek ...

Kanizsa Újság
-
  17.06.14 06:03 Belföld 

Közös szakmai rendezvénysorozatot indít a hat borrégióban a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa - közölte az MTÜ az MTI-vel.

Közös szakmai rendezvénysorozatot indít a hat borrégióban a Magyar Turisztikai Ügynökség és a Hegyközségek Nemz…

VinCE
-
  17.06.13 13:43 Gazdaság 

2017 júniusától új alapokra került a bor- és gasztromarketing irányítása a Magyar Turisztikai Ügynökségnél (MTÜ) annak érdekében, hogy a szakmával szorosabb együttműködés jöhessen létre olyan kulcsprojektek kapcsán, mint amilyen a turisztikai országmárka kialakítása is. Az MTÜ a nyáron intenzív munkába kezd: mind a hat…

Közös rendezvénysorozatot indít az MTÜ és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

KamaraOnline
-
  17.06.13 12:01 Gazdaság 

Közös szakmai rendezvénysorozatot indít a hat borrégióban a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa - közölte az MTÜ kedden.